Demircili Koyu (Urla)




İzmir'in Urla ilçesinde yer alan  mavinin her tonunu barındıran harika bir koydan bahsetmek istiyorum size.
Gidenler bilir ama gitmeyenler için tavsiye ediyorum özellikle kamp yapmayı da seviyorsanız işte sizin için harika bir seçenek...



       Peki Demircili Koyu'na nasıl giderim diyorsanız size küçük bir tavsiye ; android telefonunuzdan navigasyonunuzu açarak basit bir gidiş rotası oluşturabilirsiniz.
 Biz aracımızla Çeşme otobanından Karaburun çıkışından çıktık, gişelerden çıktıktan sonra ilk döner kavşaktan çok dar bir yol olan ve Demircili levhasının olduğu yola girerek Denizyıldızı plajında arabamızı park ettik. Akşama kadar aracımızı Denizyıldızı plajının olduğu açık otoparkta tutmuş isek de akşam otoparkın kapatıldığını öğrenmemiz nedeniyle aracımızı plajın üstünde yer alan ana yola park ettik sonra fark ettik ki bizim gibi aracını park eden çok insan var. Günübirlikçilerin de uğrak yeri olan bu koy için gerçekten araç ile gelmek biraz sıkıntı çünkü plaja doğru giderken yolun taşlık olması insanı zorluyor.
     Yol bu kadar sıkıntılı ne buldunuz burada diyebilirsiniz ama gerçekten bu zahmete değer. 
      Çadır kurmak için güzel bir seçenek olan bu koyda yer alan  Denizyıldızı plajı günübirlikçilerin uğrak yeri. Kalabalık olmasına rağmen de huzurlu ancak şunu belirtiyim çadır kurduysanız işletmenin tuvaletinizden faydalanamıyorsunuz. günlük giriş ücretleri hafta için 10,00 TL, hafta sonu 20,00 TL olarak değişiyor.

       Kıyıda çok fazla yat görmeniz mümkün.. Zenginlik başa bela, yok  demir at derdiydi, yok yakıtını düşün, yok bütün gece sallansın mide mi dayanır diyip, hiç özenmeden usul usul fotoğraflarını çektik. ;)



Çadır demek ateş demek biliyorsunuz, rahatlıkla ateş yakabilceğiniz malzeme bulursunuz, biz hiç zorlanmadık ama bir çakmak yanınızda muhakkak bulunsun.


Size altın değerinde bir öneride bulunmadan da edemicem. yanınızda muhakkak bir sivrisinek kovucu sprey olsun, biz unutmamızın cezasını çektik açıkçası..

Son olarak şnorkel takımınız yoksa temin edin,  çünkü akvaryum gibi olan bir denizde çok fazla balık görmeniz mümkün...  biz çok eğlendik, yeni seferlerde görüşmek ümidiyle sağlıcakla kalın..


Yorumlar

  1. Çok başarılı çok beğendim 👏😊

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.. Sayfamı başarılı bulmana çok sevindim 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sarpıncık Deniz Feneri

TAHTAKUŞLAR ETNOGRAFYA MÜZESİ